Οι διοικήσεις του MySpace και του Facebook ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με τη δημιουργία μίας νέας υπηρεσίας, της "Mashup with Facebook". Η υπηρεσία λειτουργεί ως εξής. Οι χρήστες του MySpace μέσω της ιστοσελίδας που διαθέτουν εκεί, συνδέονται με το λογαριασμό τους στο Facebook και συγχρονίζουν τις προτιμήσεις τους ανάμεσα στα δύο κοινωνικά δίκτυα. Ο αντιπρόεδρος του Facebook, Νταν Ρόουζ είπε "Το MySpace δίνει στους ανθρώπους ένα εύκολο τρόπο να μεταφέρουν τα αγαπημένα μουσικά συγκροτήματα, τις διασημότητες και τις ταινίες από το Facebook, για να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο MySpace εξ αρχής". Πρόκειται για μία σημαντική κίνηση καθώς το Facebook τους τελευταίους μήνες έχει αυξήσει των αριθμό των χρηστών του σε σχέση με το MySpace. Το Facebook διαθέτει αυτή τη στιγμή περίπου 500 εκατομμύρια χρήστες, ενώ το MySpace έχει περίπου 130 εκατομμύρια. Πρόκειται για μια μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο κοινωνικά δίκτυα. Το μερίδιο του Facebook στο διαφημιστικό τζίρο που διοχετεύεται στα online κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε στο 50% το 2010 από 36% το 2009, ενώ του Space μειώθηκε από 32% σε 19% αντίστοιχα, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών eMarketer.
Πηγή: www.enet.gr
Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε στο πλαίσιο πτυχιακής εργασίας της Β. Χαριτοπούλου με επόπτη καθηγητή τον Ε. Γαρουφάλλου με θέμα τα εργαλεία Web 2.0 και τη χρήση τους από τους φοιτητές του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης. Βασικός σκοπός του είναι να παρέχει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση σε θέματα Βιβλιοθηκονομίας, Συστημάτων Πληροφόρησης, Βιβλίου & ηλεκτρονικού βιβλίου, Πολιτισμού και όχι μόνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου